Laten we elkaar beter leren kennen! :)

Over Flatline The Label

Visie

Duurzame streetstyle kleding, gekoppeld aan een goed doel.

Door de combinatie van sociaal bewustzijn met de huidige modetrends stimuleert Flatline The Label een nieuwe doelgroep om bewuster te worden rondom hart- en vaatziektes. Flatline the Label bouwt een community van jongvolwassenen die bereid is om bij te dragen aan een betere samenleving. Onze missie is een gezond hart voor iedereen.

Ons verhaal

2005. Het jaar waarin Miles Verschoor wordt geboren met een aangeboren hartaandoening.

Een turbulente tijd begint, waar alles in het werk wordt gesteld om ervoor te zorgen dat deze gebeurtenis een positief resultaat krijgt. Veertien jaar later zorgt deze gebeurtenis voor de oprichting van Flatline The Label. Flatline The Label is opgericht door Maarten Verschoor en Lois Solkesz. Het verhaal van Miles Verschoor moedigde Maarten Verschoor aan om iets voor de samenleving te doen, nu de nood op zijn hoogst is. Samen met Miles Verschoor zijn er 1,7 miljoen andere Nederlanders die lijden aan hart- en vaatziekten. Daarom werkt Flatline The Label samen met de Hartstichting om de strijd tegen hart- en vaatziekten aan te gaan. Bij Flatline The Label zetten we ons elke dag in voor een betere toekomst. Elke aankoop draagt bij aan meer geld voor onderzoek, onderwijs, preventie en patiëntenbelangen.

Productie en ethiek

Flatline The Label zorgt ervoor dat alle producten van hoge kwaliteit en volledig duurzaam zijn. Deze twee waarden gaan hand in hand, bij Flatline The Label zijn we ervan overtuigd dat een duurzaam product een hoogwaardig product is. Bij Flatline The Label vinden we het belangrijk om duurzaamheid te garanderen, dit zorgt ervoor dat onze kleding tijdloos is en lang meegaat.

Onze producten worden geproduceerd in Azië en zijn gecertificeerd door de grootste textiellabels (GOTS, OCS Blended, Oeko-tex). De fabrieken waar we mee werken voldoen aan de strengste veiligheidsnormen en zijn geselecteerd op basis van de beste arbeidsvoorwaarden en arbeidsrelatiepraktijken, zodat we er zeker van kunnen zijn dat onze producten op de meest ethisch verantwoorde manier worden geproduceerd.