FAQ

Is Flatline The Label een veilige site?

Onze klanten een veilige winkelervaring bieden, is van cruciaal belang voor ons. Uw creditcardtransacties zijn versleuteld en onze servers zijn veilig om u en uw informatie te beschermen. We zullen uw informatie nooit verkopen of verstrekken aan een externe partij.

Gelieve dit na te kijken: https://www.flatlinethelabel.nl

Wat zijn jullie algemene voorwaarden?

Kijk dan op de pagina Algemene voorwaarden op onze website.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Controleer de pagina Retouren en levering op onze website

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Als uw bestelling niet is verzonden, kunnen we deze annuleren, stuur ons een e-mail op: customerserviceflatline@outlook.com. Als de bestelling is verzonden, kunnen we deze niet annuleren.

Ik heb niet alle goederen ontvangen die ik heb besteld of de verkeerde goederen heb ontvangen.

Neem contact met ons op via customerserviceflatline@outlook.com onder vermelding van uw probleem, voeg foto's van het kledingstuk en het probleem toe, bestelnummer en naam.

Hoe retourneer ik defecte goederen?

Als u een beschadigd artikel heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via customerserviceflatline@outlook.com en bevestig foto's van het beschadigde item. We zullen proberen een passende oplossing te bedenken of u kunt het artikel retourneren.

 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Nationale bestellingen hebben 3-5 werkdagen nodig om te worden bezorgd. Bij internationale bestellingen kan dit wat langer duren. We zullen ons best doen om uw product zo snel mogelijk bij u af te leveren, zodat u net zo kunt genieten van uw Flatline The Label-product als wij!

Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?

Na het plaatsen van een bestelling ontvang je een mail waarin staat dat we je bestelling hebben ontvangen. Zodra de bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail waarin staat dat uw bestelling is verzonden en de trackingcode.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Betalingen kunnen worden gedaan via Visa, Mastercard, American Express, iDeal en PayPal.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Als u uw aankoop retourneert, zie dan de pagina retourneren en ruilen.

Kunt u internationaal verzenden of internationale creditcards verwerken?  

Ja, we verzenden internationaal en accepteren internationale creditcards.

Met wie kan ik contact opnemen als ik andere hulp nodig heb?

Als u hulp nodig heeft, neem dan contact met ons op via customerserviceflatline@outlook.com