Veel gestelde vragen

FAQ

 

Is Flatline The Label een veilige site?

Onze klanten een veilige winkelervaring bieden, is van cruciaal belang voor ons. Uw creditcardtransacties zijn versleuteld en onze servers zijn veilig om u en uw informatie te beschermen. Wij zullen uw informatie nooit verkopen of verstrekken aan een externe partij.

 

 

Wat zijn jullie service voorwaarden?

Kijk op de pagina service voorwaarden pagina op onze website.

 

 

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Controleer de pagina Retours & Terugbetaling op onze website.

 

 

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Als uw bestelling niet is verzonden, kunnen we deze annuleren, stuur ons een e-mail op: info@flatlinethelabel.nl. Als de bestelling is verzonden, kunnen we deze niet annuleren.

 

 

Ik heb niet alle goederen ontvangen die ik heb besteld of ik heb de verkeerde goederen ontvangen.

Neem contact met ons op via info@flatlinethelabel.nl onder vermelding van uw probleem, voeg foto's van het kledingstuk en het probleem toe, bestelnummer en naam.

 

 

Hoe retourneer ik defecte goederen?

Als u een beschadigd artikel heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via info@flatlinethelabel.nl. Voeg in deze email foto's toe van het beschadigde item. We zullen proberen een passende oplossing te bedenken of u kunt het artikel retourneren.

 

 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Nationale bestellingen hebben 3-5 werkdagen nodig om te worden bezorgd. Bij internationale bestellingen kan dit wat langer duren. We zullen ons best doen om uw product zo snel mogelijk bij u af te leveren, zodat u net zo kunt genieten van uw Flatline The Label product als wij!

 

 

Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?

Na het plaatsen van een bestelling ontvang je een mail waarin staat dat wij uw bestelling hebben ontvangen. Zodra de bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail waarin staat dat uw bestelling is verzonden, in deze email bevindt zich een track&trace code om uw bestelling te kunnen volgen.

 

 

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Betalingen kunnen worden gedaan via Visa, Mastercard, American Express, iDeal, PayPal en Klarna: betaal later. 

 

 

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Als u uw aankoop retourneert, zie dan de pagina Retours & Terugbetaling.

 

 

Kunt u internationaal verzenden of internationale creditcards verwerken?  

Ja, we verzenden internationaal en accepteren internationale creditcards.

 

 

Met wie kan ik contact opnemen als ik andere hulp nodig heb?

Als u hulp nodig heeft, neem dan contact met ons op via info@flatlinethelabel.nl